Monday, January 8, 2007

Action i Hare Huset

I dag har det vært action i og utenfor Hare Huset. Bare les her:
- Vi parkerte sparken vår utenfor Joker når vi skulle kjøpe brød. Da vi kom ut igjen var den byttet ut med en fremmed spark.
- Plutselig begynte røykvarsleren å pipe masse når vi lagde mat. Uten antydning til røyk! Og den pep fortsatt når vi puttet batteriene inn igjen flere timer etterpå. Så nå bruker vi en annen røykvarsler.
- Plutselig gikk sikringen når vi hadde på tre plater og ovnen samtidig.
- Og kjøleskapet stod plutselig veldig skeivt og holdt på å dette ned.

Til tross for alt dette har innbyggerne i Hare Huset hatt en veldig fin dag. Henrik har fått sin første sak på luften, og Anniken har lagd sak om seg selv til morgendagens Finnmarken. Med bilde.

5 comments:

Unknown said...

Er det spøkels som har blitt med til Vadsø?

Qvilio said...

Hehe, tror kanskje du er inne på noe, Marth. Virket som typisk spøkels-ugagn.

anniken said...

jaaahh!! spøkels!! det er akkurat hva det er. om natten kan man dessuten høre en spøkelsesaktig uling utenfor.

ha dæ vækk ditt spøøøøkels!!

hehe...

Qvilio said...

I natt hadde jeg spøkels hos meg!!! Helt plutselig kom det et voldsomt vindkast, vinduet smalt opp og gardinstangen med gardiner ramlet ned og landet oppå meg!

Enda jeg var helt sikker på at jeg lukket vinduet før jeg la meg...

Unknown said...

Veldig hyggelig og hjelpsom informasjon har blitt gitt i denne artikkelen. Jeg liker måten du forklare ting. Holde innlegg. Takk ..
Røykvarsler tek10