Thursday, March 1, 2007

Endelig oppdatering

Jeg registrerer klager over hyppigheten og omfanget av oppdateringer på Hare Huset. Jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage så meget. Nå skal jeg se om jeg klarer å få slengt ut noen bilder fra herlige Vadsø, og muligens Tromsø. Selv om jeg egentlig skriver reportasje. Men er litt umotivert når klokken er fem. Derfor: Oppdatering!
Henrik og meg i et fly ala Widerøe på vei til Tromsø.
Noen artige legomenn i Tromsø.
Jørgen er kul og tar bilder med mobilen. Jeg
er selvfølgelig enda kulere og tar bilde av han som tar bilde.

Jeg får kos av Andrea!!

Marth og Mannj har fått seg besøkspass på Hurtigruten.

Tenk, badestamp på toppen av Hurtigruten! På dekket altså!
Hvad herligt! Eller no.

Meg og Marthe og Marianne på herlige Hurtigruta.


Hetvin:)




Og Høybuktmoen ved Kirkenes. Se så fint det er med vinter da dere!

Sånn. Oppdatering gjennomført. Tid for reportasje igjen. Jejeje.

5 comments:

saekhow said...

Hurra för uppdatering!

Åh, för nå kul att se bilder av er alla igen.

Och för fan i helvete, för en digg bild den där vinterbilden. Ah, får lust att hoppa in i PC-skärmen och åka bräda, och dricka kakao. Mums.

Qvilio said...

Jaggu, der satt jeg og leita etter skjegget på et bilde og! Fant det tydeligvis også, selv om det ikke synes så godt :D

Jakob said...

Høybuktmoen er verdas finaste plass

smeinrich said...

øbd...

Anne said...

Så langt hår Stig har fått! :D
Kanskje han avslutter studiet med samme hårlengde som han begynte det med?